Character Sheet Templates

Post Reply
Message
Author
User avatar
dmw71
POWAH!
POWAH!
Posts: 19605
Joined: Tue Jan 24, 2012 7:18 pm
Location: Chicago, Illinois
Contact:

Character Sheet Templates

#1 Post by dmw71 »

Character Sheet PDF: Pathfinder RPG Character Sheet

Incomplete.

Core Classes
Barbarian
Bard
Cleric
Druid
Fighter
Monk
Paladin
Ranger
Rogue
Sorcerer
Wizard
---
Generic
Last edited by dmw71 on Tue Apr 07, 2015 4:27 pm, edited 6 times in total.
-- Project --
Playtest: Untitled Project (1e)
-- DM --
Greyhawk Campaign: Sandbox (1e)
(Status: Archived)

User avatar
dmw71
POWAH!
POWAH!
Posts: 19605
Joined: Tue Jan 24, 2012 7:18 pm
Location: Chicago, Illinois
Contact:

Barbarian

#2 Post by dmw71 »

Name: ---
Height: --'--", Weight: --- lbs
Race: ---, Size: ---, Alignment: --- (Note: Any nonlawful.)

Total Levels: 1
Class (Level) ((*) = Favored class)
Barbarian (*): (1)

ABILITY SCORES (Modifier), (Temp Adj.), (Temp Mod.)
STR: --, (--), (--), (--)
DEX: --, (--), (--), (--)
CON: --, (--), (--), (--)
INT: --, (--), (--), (--)
WIS: --, (--), (--), (--)
CHA: --, (--), (--), (--)

HIT POINTS
TOTAL: 12
- Wounds: 0
= Current: 12
Temporary HP: --
Non-Lethal Damage: --

ARMOR CLASS, (10) + (Armor) + (Shield) + (Dex) + (Size) + (Natural) + (Deflect) + (Misc)
TOTAL: -- = (10) + (--) + (--) + (--) + (--) + (--) + (--) + (--)
- Flat Footed AC: --
- Touch AC: --

ARMOR CLASS ITEMS, (Bonus), (Max Dex), (Check Penalty), (Spell Failure), (Weight), (Properties)
- Armor/Shield Proficiencies: Light, Medium, Heavy, Shield, Tower Shield
1) --- (--), (--), (--), (--), (-- lbs), (--)
2)
3)
4)
5)

INITIATIVE, (Dexterity Modifier) + (Misc. Modifier)
TOTAL: -- = (--) + (--)

SPEED (174: Table 7-4: Carrying Capacity and 7-5: Encumbrance Effects), (193)
- Base Feet: --' (Squares): -- (*Note: Fast Movement: +10 feet.)
- With Armor: --' (Squares): --
- Temp. Modifier: --

EXPERIENCE POINTS
- Total: 0
- Track: ---
- Needed: ---

BASE ATTACK BONUS
- Total: +1

COMBAT MANEUVER BONUS (CMB) (Base Attack Bonus) + (Strength Modifier) + (Size Modifier)
TOTAL: -- = (+1) + (--) + (--)

COMBAT MANEUVER DEFENSE (CMD) (10) + (Base Attack Bonus) + (Strength Modifier) + (Dexterity Modifier) + (Size Modifier)
TOTAL: -- = (10) + (+1) + (--) + (--) + (--)

WEAPONS, (Attack Bonus), (Dmg S or Dmg M), (Critical), (Type), (Range), (Ammunition), (Weight)
- Weapon Proficiencies: Simple, Martial, Exotic
1) --- (--), (--), (--), (--), (--), (--), (-- lbs)
2)
3)
4)
5)

SKILLS
- Skill Ranks per Level: 4 + Int modifier (--)

Skill Name (Class Skill), (*) = Trained Only, (Ability), (Total) = (Ability Mod.) + (Ranks) + (Misc. Mod.)
Acrobatics (Dex), (--) = (--) + (--) + (--)
Appraise (Int), (--) = (--) + (--) + (--)
Bluff (Cha), (--) = (--) + (--) + (--)
Climb (Str), (--) = (--) + (--) + (--)
Craft (--) (Int), (--) = (--) + (--) + (--)
Diplomacy (Cha), (--) = (--) + (--) + (--)
Disable Device (*) (Dex), (--) = (--) + (--) + (--)
Disguise (Cha), (--) = (--) + (--) + (--)
Escape Artist (Dex), (--) = (--) + (--) + (--)
Fly (Dex), (--) = (--) + (--) + (--)
Handle Animal (*) (Cha), (--) = (--) + (--) + (--)
Heal (Wis), (--) = (--) + (--) + (--)
Intimidate (Cha), (--) = (--) + (--) + (--)
Knowledge (Arcana) (*) (Int), (--) = (--) + (--) + (--)
Knowledge (Dungeoneering) (*) (Int), (--) = (--) + (--) + (--)
Knowledge (Engineering) (*) (Int), (--) = (--) + (--) + (--)
Knowledge (Geography) (*) (Int), (--) = (--) + (--) + (--)
Knowledge (History) (*) (Int), (--) = (--) + (--) + (--)
Knowledge (Local) (*) (Int), (--) = (--) + (--) + (--)
Knowledge (Nature) (*) (Int), (--) = (--) + (--) + (--)
Knowledge (Nobility) (*) (Int), (--) = (--) + (--) + (--)
Knowledge (Planes) (*) (Int), (--) = (--) + (--) + (--)
Knowledge (Religion) (*) (Int), (--) = (--) + (--) + (--)
Linguistics (*) (Int), (--) = (--) + (--) + (--)
Perception (Wis), (--) = (--) + (--) + (--)
Perform (--) (Cha), (--) = (--) + (--) + (--)
Profession (--) (*) (Wis), (--) = (--) + (--) + (--)
Ride (Dex), (--) = (--) + (--) + (--)
Sense Motive (Wis), (--) = (--) + (--) + (--)
Sleight of Hand (*) (Dex), (--) = (--) + (--) + (--)
Spellcraft (*) (Int), (--) = (--) + (--) + (--)
Stealth (Dex), (--) = (--) + (--) + (--)
Survival (Wis), (--) = (--) + (--) + (--)
Swim (Str), (--) = (--) + (--) + (--)
Use Magic Device (*) (Cha), (--) = (--) + (--) + (--)

FEATS (Source: Race, Class, Other)
1) --- (Starting) (10)
2)
3)
4)
5)
6)
7)

RACIAL TRAITS & CLASS FEATURES (Source: Race, Class, Other)
1) Fast Movement (Class)
Fast Movement (Ex): A barbarian’s base speed is faster than the norm for her race by +10 feet. This benefit applies only when she is wearing no armor, light armor, or medium armor, and not carrying a heavy load. Apply this bonus before modifying the barbarian’s speed because of any load carried or armor worn. This bonus stacks with any other bonuses to the barbarian’s base speed.
2) Rage (Class)
Rage (Ex): A barbarian can call upon inner reserves of strength and ferocity, granting her additional combat prowess. Starting at 1st level, a barbarian can rage for a number of rounds per day equal to 4 + her Constitution modifier. At each level after 1st, she can rage for 2 additional rounds. Temporary increases to Constitution, such as those gained from rage and spells like bear’s endurance, do not increase the total number of rounds that a barbarian can rage per day. A barbarian can enter rage as a free action. The total number of rounds of rage per day is renewed after resting for 8 hours, although
these hours do not need to be consecutive.

While in rage, a barbarian gains a +4 morale bonus to her Strength and Constitution, as well as a +2 morale
bonus on Will saves. In addition, she takes a –2 penalty to Armor Class. The increase to Constitution grants the barbarian 2 hit points per Hit Dice, but these disappear when the rage ends and are not lost first like temporary hit points. While in rage, a barbarian cannot use any Charisma-, Dexterity-, or Intelligence-based skills (except Acrobatics, Fly, Intimidate, and Ride) or any ability that requires patience or concentration.

A barbarian can end her rage as a free action and is fatigued after rage for a number of rounds equal to 2
times the number of rounds spent in the rage. A barbarian cannot enter a new rage while fatigued or exhausted but can otherwise enter rage multiple times during a single encounter or combat. If a barbarian falls unconscious, her rage immediately ends, placing her in peril of death.
3)
4)
5)
6)
7)
8)
9)
10)

LANGUAGES
1) Common
2)
3)
4)
5)
6)
7)

== GEAR == (Weight)
Weapons (Total: -- lbs)
--- (-- lbs)

Armor (Total: -- lbs)
--- (-- lbs)

Clothing (Total: -- lbs)
--- (-- lbs)

Adventuring Gear (Total: -- lbs)
--- (-- lbs)

Special Substances and Items (Total: -- lbs)
--- (-- lbs)

Tools and Skill Kits (Total: -- lbs)
--- (-- lbs)

Total Weight Carried
+ Weapons: -- lbs
+ Armor: -- lbs
+ Clothing: -- lbs
+ Adventuring Gear: -- lbs
+ Special Substances and Items: -- lbs
+ Tools and Skill Kits: -- lbs
+ Coins (50 = 1 lbs): -- lbs
= TOTAL: --- lbs

CARRYING CAPACITY (169-172)
- Light Load: ___ lbs or less
- Medium Load: ___-___ lbs (max dex: __, check penalty: __, speed: __ ft, run: __)
- Heavy Load: ___-___ lbs (max dex: __, check penalty: __, speed: __ ft, run: __)
- Lift Over Head: ___ lbs (1x max heavy load)
- Lift Off Ground: ___ lbs (2x max heavy load)
- Drag Or Push: ___ lbs (5x max heavy load)

SAVING THROWS, (Base Save) + (Ability Modifier) + (Magic Modifier) + (Misc Modifier) + (Temp Modifier)
Fortitude (Con): __ = (+2) + (--) + (--) + (--) + (--)
Reflex (Dex): __ = (--) + (--) + (--) + (--) + (--)
Will (Wis): __ = (--) + (--) + (--) + (--) + (--)

MONEY
CP: __
SP: __
GP: ___
PP:

BACKGROUND & PHYSICAL DESCRIPTION
---
Last edited by dmw71 on Mon Jan 19, 2015 10:17 pm, edited 5 times in total.
-- Project --
Playtest: Untitled Project (1e)
-- DM --
Greyhawk Campaign: Sandbox (1e)
(Status: Archived)

User avatar
dmw71
POWAH!
POWAH!
Posts: 19605
Joined: Tue Jan 24, 2012 7:18 pm
Location: Chicago, Illinois
Contact:

Bard

#3 Post by dmw71 »

Name: ---
Height: --'--", Weight: --- lbs
Race: ---, Size: ---, Alignment: ---

Total Levels: 1
Class (Level) ((*) = Favored class)
Bard (*): (1)

ABILITY SCORES (Modifier), (Temp Adj.), (Temp Mod.)
STR: --, (--), (--), (--)
DEX: --, (--), (--), (--)
CON: --, (--), (--), (--)
INT: --, (--), (--), (--)
WIS: --, (--), (--), (--)
CHA: --, (--), (--), (--)

HIT POINTS
TOTAL: 8
- Wounds: 0
= Current: 8
Temporary HP: --
Non-Lethal Damage: --

ARMOR CLASS, (10) + (Armor) + (Shield) + (Dex) + (Size) + (Natural) + (Deflect) + (Misc)
TOTAL: -- = (10) + (--) + (--) + (--) + (--) + (--) + (--) + (--)
- Flat Footed AC: --
- Touch AC: --

ARMOR CLASS ITEMS, (Bonus), (Max Dex), (Check Penalty), (Spell Failure), (Weight), (Properties)
- Armor/Shield Proficiencies: Light, Medium, Heavy, Shield, Tower Shield
( Note: A bard can cast bard spells while wearing light armor and use a shield without incurring the normal arcane spell failure chance.)

1) --- (--), (--), (--), (--), (-- lbs), (--)
2)
3)
4)
5)

INITIATIVE, (Dexterity Modifier) + (Misc. Modifier)
TOTAL: -- = (--) + (--)

SPEED (174: Table 7-4: Carrying Capacity and 7-5: Encumbrance Effects), (193)
- Base Feet: --' (Squares): --
- With Armor: --' (Squares): --
- Temp. Modifier: --

EXPERIENCE POINTS
- Total: 0
- Track: ---
- Needed: ---

BASE ATTACK BONUS
- Total: 0

COMBAT MANEUVER BONUS (CMB) (Base Attack Bonus) + (Strength Modifier) + (Size Modifier)
TOTAL: -- = (0) + (--) + (--)

COMBAT MANEUVER DEFENSE (CMD) (10) + (Base Attack Bonus) + (Strength Modifier) + (Dexterity Modifier) + (Size Modifier)
TOTAL: -- = (10) + (0) + (--) + (--) + (--)

WEAPONS, (Attack Bonus), (Dmg S or Dmg M), (Critical), (Type), (Range), (Ammunition), (Weight)
- Weapon Proficiencies: Simple, Martial, Exotic, ("plus the longsword, rapier, sap, short sword, shortbow, and whip")
1) --- (--), (--), (--), (--), (--), (--), (-- lbs)
2)
3)
4)
5)

SKILLS
- Skill Ranks per Level: 6 + Int modifier (--)

Skill Name (Class Skill), (*) = Trained Only, (Ability), (Total) = (Ability Mod.) + (Ranks) + (Misc. Mod.)
Acrobatics (Dex), (--) = (--) + (--) + (--)
Appraise (Int), (--) = (--) + (--) + (--)
Bluff (Cha), (--) = (--) + (--) + (--)
Climb (Str), (--) = (--) + (--) + (--)
Craft (--) (Int), (--) = (--) + (--) + (--)
Diplomacy (Cha), (--) = (--) + (--) + (--)
Disable Device (*) (Dex), (--) = (--) + (--) + (--)
Disguise (Cha), (--) = (--) + (--) + (--)
Escape Artist (Dex), (--) = (--) + (--) + (--)
Fly (Dex), (--) = (--) + (--) + (--)
Handle Animal (*) (Cha), (--) = (--) + (--) + (--)
Heal (Wis), (--) = (--) + (--) + (--)
Intimidate (Cha), (--) = (--) + (--) + (--)
Knowledge (Arcana) (*) (Int), (--) = (--) + (--) + (--)
Knowledge (Dungeoneering) (*) (Int), (--) = (--) + (--) + (--)
Knowledge (Engineering) (*) (Int), (--) = (--) + (--) + (--)
Knowledge (Geography) (*) (Int), (--) = (--) + (--) + (--)
Knowledge (History) (*) (Int), (--) = (--) + (--) + (--)
Knowledge (Local) (*) (Int), (--) = (--) + (--) + (--)
Knowledge (Nature) (*) (Int), (--) = (--) + (--) + (--)
Knowledge (Nobility) (*) (Int), (--) = (--) + (--) + (--)
Knowledge (Planes) (*) (Int), (--) = (--) + (--) + (--)
Knowledge (Religion) (*) (Int), (--) = (--) + (--) + (--)
Linguistics (*) (Int), (--) = (--) + (--) + (--)
Perception (Wis), (--) = (--) + (--) + (--)
Perform (--) (Cha), (--) = (--) + (--) + (--)
Profession (--) (*) (Wis), (--) = (--) + (--) + (--)
Ride (Dex), (--) = (--) + (--) + (--)
Sense Motive (Wis), (--) = (--) + (--) + (--)
Sleight of Hand (*) (Dex), (--) = (--) + (--) + (--)
Spellcraft (*) (Int), (--) = (--) + (--) + (--)
Stealth (Dex), (--) = (--) + (--) + (--)
Survival (Wis), (--) = (--) + (--) + (--)
Swim (Str), (--) = (--) + (--) + (--)
Use Magic Device (*) (Cha), (--) = (--) + (--) + (--)

FEATS (Source: Race, Class, Other)
1) --- (Starting) (10)
2)
3)
4)
5)
6)
7)

RACIAL TRAITS & CLASS FEATURES (Source: Race, Class, Other)
1) Spells (Class)
Spells: A bard casts arcane spells drawn from the bard spell list presented in Chapter 10. He can cast any spell he knows without preparing it ahead of time. Every bard spell has a verbal component (song, recitation, or music). To learn or cast a spell, a bard must have a Charisma score equal to at least 10 + the spell level. The Difficulty Class for a saving throw against a bard’s spell is 10 + the spell level + the bard’s Charisma modifier.

Like other spellcasters, a bard can cast only a certain number of spells of each spell level per day. His base daily spell allotment is given on Table 3–3. In addition, he receives bonus spells per day if he has a high Charisma score (see Table 1–3).

The bard’s selection of spells is extremely limited. A bard begins play knowing four 0-level spells and two 1st level spells of the bard’s choice. At each new bard level, he gains one or more new spells, as indicated on Table 3–4. (Unlike spells per day, the number of spells a bard knows is not affected by his Charisma score. The numbers on Table 3–4 are fixed.)

Upon reaching 5th level, and at every third bard level after that (8th, 11th, and so on), a bard can choose to learn a new spell in place of one he already knows. In effect, the bard “loses” the old spell in exchange for the new one. The new spell’s level must be the same as that of the spell being exchanged, and it must be at least one level lower than the highest-level bard spell the bard can cast. A bard may swap only a single spell at any given level and must choose whether or not to swap the spell at the same time that he gains new spells known for the level.

A bard need not prepare his spells in advance. He can cast any spell he knows at any time, assuming he has not yet used up his allotment of spells per day for the spell’s level.
2) Bardic Knowledge (Class)
Bardic Knowledge (Ex): A bard adds half his class level (minimum 1) on all Knowledge skill checks and may make all Knowledge skill checks untrained.
3) Bardic Performance (Class)
Bardic Performance: A bard is trained to use the Perform skill to create magical effects on those around him, including himself if desired. He can use this ability for a number of rounds per day equal to 4 + his Charisma modifier. At each level after 1st a bard can use bardic performance for 2 additional rounds per day. Each round, the bard can produce any one of the types of bardic performance that he has mastered, as indicated by his level.

Starting a bardic performance is a standard action, but it can be maintained each round as a free action. Changing a bardic performance from one effect to another requires the bard to stop the previous performance and start a new one as a standard action. A bardic performance cannot be disrupted, but it ends immediately if the bard is killed, paralyzed, stunned, knocked unconscious, or otherwise prevented from
taking a free action to maintain it each round. A bard cannot have more than one bardic performance in effect at one time.
4) Cantrips (Class)
Cantrips: Bards learn a number of cantrips, or 0-level spells, as noted on Table 3–4 under “Spells Known.” These spells are cast like any other spell, but they do not consume any slots and may be used again.
5) Countersong (Class)
Countersong (Su): At 1st level, a bard learns to counter magic effects that depend on sound (but not spells that have verbal components). Each round of the countersong he makes a Perform (keyboard, percussion, wind, string, or sing) skill check. Any creature within 30 feet of the bard (including the bard himself ) that is affected by a sonic or language-dependent magical attack may use the bard’s Perform check result in place of its saving throw if, after the saving throw is rolled, the Perform check result proves to be higher. If a creature within range of the countersong is already under the effect of a non-instantaneous sonic or language-dependent magical attack, it gains another saving throw against the effect each round it hears the countersong, but it must use the bard’s Perform skill check result for the save. Countersong does not work on effects that don’t allow saves. Countersong relies on audible components.
6) Distraction (Class)
Distraction (Su): At 1st level, a bard can use his performance to counter magic effects that depend on sight. Each round of the distraction, he makes a Perform (act, comedy, dance, or oratory) skill check. Any creature within 30 feet of the bard (including the bard himself ) that is affected by an illusion (pattern) or illusion (figment) magical attack may use the bard’s Perform check result in place of its saving throw if, after the saving throw is rolled, the Perform skill check proves to be higher. If a creature within range of the distraction is already under the effect of a noninstantaneous illusion (pattern) or illusion (figment) magical attack, it gains another saving throw against the effect each round it sees the distraction, but it must use the bard’s Perform skill check result for the save. Distraction does not work on effects that don’t allow saves. Distraction relies on visual components.
7) Fascinate (Class)
Fascinate (Su): At 1st level, a bard can use his performance to cause one or more creatures to become fascinated with him. Each creature to be fascinated must be within 90 feet, able to see and hear the bard, and capable of paying attention to him. The bard must also be able to see the creatures affected. The distraction of a nearby combat or other dangers prevents this ability from working. For every three levels the bard has attained beyond 1st, he can target one additional creature with this ability.

Each creature within range receives a Will save (DC 10 + 1/2 the bard’s level + the bard’s Cha modifier) to negate the effect. If a creature’s saving throw succeeds, the bard cannot attempt to fascinate that creature again for 24 hours. If its saving throw fails, the creature sits quietly and observes the performance for as long as the bard continues to maintain it. While fascinated, a target takes a –4 penalty on all skill checks made as reactions, such as Perception checks. Any potential threat to the target allows the target to make a new saving throw against the effect. Any obvious threat, such as someone drawing a weapon, casting a spell, or aiming a weapon at the target,
automatically breaks the effect.

Fascinate is an enchantment (compulsion), mindaffecting ability. Fascinate relies on audible and visual components in order to function.
8) Inspire Courage (Class)
Inspire Courage (Su): A 1st-level bard can use his performance to inspire courage in his allies (including himself ), bolstering them against fear and improving their combat abilities. To be affected, an ally must be able to perceive the bard’s performance. An affected ally receives a +1 morale bonus on saving throws against charm and fear effects and a +1 competence bonus on attack and weapon damage rolls. At 5th level, and every six bard levels thereafter, this bonus increases by +1, to a maximum of +4 at 17th level. Inspire courage is a mind-affecting ability. Inspire courage can use audible or visual components. The bard must choose which component to use when starting his performance.
9)
10)
11)
12)

BARD SPELLS KNOWN ("He can cast any spell he knows without preparing it ahead of time.")
0th: 4 ( 1: ---, 2: ---, 3: ---, 4: --- )
1st: 2 ( 1: ---, 2: --- )


LANGUAGES
1) Common
2)
3)
4)
5)
6)
7)

== GEAR == (Weight)
Weapons (Total: -- lbs)
--- (-- lbs)

Armor (Total: -- lbs)
--- (-- lbs)

Clothing (Total: -- lbs)
--- (-- lbs)

Adventuring Gear (Total: -- lbs)
--- (-- lbs)

Special Substances and Items (Total: -- lbs)
--- (-- lbs)

Tools and Skill Kits (Total: -- lbs)
--- (-- lbs)

Total Weight Carried
+ Weapons: -- lbs
+ Armor: -- lbs
+ Clothing: -- lbs
+ Adventuring Gear: -- lbs
+ Special Substances and Items: -- lbs
+ Tools and Skill Kits: -- lbs
+ Coins (50 = 1 lbs): -- lbs
= TOTAL: --- lbs

CARRYING CAPACITY (169-172)
- Light Load: --- lbs or less
- Medium Load: --- - --- lbs (max dex: __, check penalty: __, speed: __ ft, run: __)
- Heavy Load: --- - --- lbs (max dex: __, check penalty: __, speed: __ ft, run: __)
- Lift Over Head: --- lbs (1x max heavy load)
- Lift Off Ground: --- lbs (2x max heavy load)
- Drag Or Push: --- lbs (5x max heavy load)

SAVING THROWS, (Base Save) + (Ability Modifier) + (Magic Modifier) + (Misc Modifier) + (Temp Modifier)
Fortitude (Con): __ = (--) + (--) + (--) + (--) + (--)
Reflex (Dex): __ = (+2) + (--) + (--) + (--) + (--)
Will (Wis): __ = (--) + (--) + (--) + (--) + (--)

MONEY
CP: ---
SP: ---
GP: ---
PP:

BACKGROUND & PHYSICAL DESCRIPTION
---
Last edited by dmw71 on Mon Jan 19, 2015 10:50 pm, edited 4 times in total.
-- Project --
Playtest: Untitled Project (1e)
-- DM --
Greyhawk Campaign: Sandbox (1e)
(Status: Archived)

User avatar
dmw71
POWAH!
POWAH!
Posts: 19605
Joined: Tue Jan 24, 2012 7:18 pm
Location: Chicago, Illinois
Contact:

Cleric

#4 Post by dmw71 »

In progress...

Name: ---
Height: --'--", Weight: --- lbs
Race: ---, Size: ---, Alignment: ---

Total Levels: 1
Class (Level) ((*) = Favored class)
--- (*): (1)

ABILITY SCORES (Modifier), (Temp Adj.), (Temp Mod.)
STR: --, (--), (--), (--)
DEX: --, (--), (--), (--)
CON: --, (--), (--), (--)
INT: --, (--), (--), (--)
WIS: --, (--), (--), (--)
CHA: --, (--), (--), (--)

HIT POINTS
TOTAL: --
- Wounds: 0
= Current: --
Temporary HP: --
Non-Lethal Damage: --

ARMOR CLASS, (10) + (Armor) + (Shield) + (Dex) + (Size) + (Natural) + (Deflect) + (Misc)
TOTAL: -- = (10) + (--) + (--) + (--) + (--) + (--) + (--) + (--)
- Flat Footed AC: --
- Touch AC: --

ARMOR CLASS ITEMS, (Bonus), (Max Dex), (Check Penalty), (Spell Failure), (Weight), (Properties)
- Armor/Shield Proficiencies: Light, Medium, Heavy, Shield, Tower Shield
1) --- (--), (--), (--), (--), (-- lbs), (--)
2)
3)
4)
5)

INITIATIVE, (Dexterity Modifier) + (Misc. Modifier)
TOTAL: -- = (--) + (--)

SPEED (174: Table 7-4: Carrying Capacity and 7-5: Encumbrance Effects), (193)
- Base Feet: --' (Squares): --
- With Armor: --' (Squares): --
- Temp. Modifier: --

EXPERIENCE POINTS
- Total: 0
- Track: ---
- Needed: ---

BASE ATTACK BONUS
- Total: --

COMBAT MANEUVER BONUS (CMB) (Base Attack Bonus) + (Strength Modifier) + (Size Modifier)
TOTAL: -- = (--) + (--) + (--)

COMBAT MANEUVER DEFENSE (CMD) (10) + (Base Attack Bonus) + (Strength Modifier) + (Dexterity Modifier) + (Size Modifier)
TOTAL: -- = (10) + (--) + (--) + (--) + (--)

WEAPONS, (Attack Bonus), (Dmg S or Dmg M), (Critical), (Type), (Range), (Ammunition), (Weight)
- Weapon Proficiencies: Simple, Martial, Exotic
1) --- (--), (--), (--), (--), (--), (--), (-- lbs)
2)
3)
4)
5)

SKILLS
- Skill Ranks per Level: -- + Int modifier (--)

Skill Name (Class Skill), (*) = Trained Only, (Ability), (Total) = (Ability Mod.) + (Ranks) + (Misc. Mod.)
Acrobatics (Dex), (--) = (--) + (--) + (--)
Appraise (Int), (--) = (--) + (--) + (--)
Bluff (Cha), (--) = (--) + (--) + (--)
Climb (Str), (--) = (--) + (--) + (--)
Craft (--) (Int), (--) = (--) + (--) + (--)
Diplomacy (Cha), (--) = (--) + (--) + (--)
Disable Device (*) (Dex), (--) = (--) + (--) + (--)
Disguise (Cha), (--) = (--) + (--) + (--)
Escape Artist (Dex), (--) = (--) + (--) + (--)
Fly (Dex), (--) = (--) + (--) + (--)
Handle Animal (*) (Cha), (--) = (--) + (--) + (--)
Heal (Wis), (--) = (--) + (--) + (--)
Intimidate (Cha), (--) = (--) + (--) + (--)
Knowledge (Arcana) (*) (Int), (--) = (--) + (--) + (--)
Knowledge (Dungeoneering) (*) (Int), (--) = (--) + (--) + (--)
Knowledge (Engineering) (*) (Int), (--) = (--) + (--) + (--)
Knowledge (Geography) (*) (Int), (--) = (--) + (--) + (--)
Knowledge (History) (*) (Int), (--) = (--) + (--) + (--)
Knowledge (Local) (*) (Int), (--) = (--) + (--) + (--)
Knowledge (Nature) (*) (Int), (--) = (--) + (--) + (--)
Knowledge (Nobility) (*) (Int), (--) = (--) + (--) + (--)
Knowledge (Planes) (*) (Int), (--) = (--) + (--) + (--)
Knowledge (Religion) (*) (Int), (--) = (--) + (--) + (--)
Linguistics (*) (Int), (--) = (--) + (--) + (--)
Perception (Wis), (--) = (--) + (--) + (--)
Perform (--) (Cha), (--) = (--) + (--) + (--)
Profession (--) (*) (Wis), (--) = (--) + (--) + (--)
Ride (Dex), (--) = (--) + (--) + (--)
Sense Motive (Wis), (--) = (--) + (--) + (--)
Sleight of Hand (*) (Dex), (--) = (--) + (--) + (--)
Spellcraft (*) (Int), (--) = (--) + (--) + (--)
Stealth (Dex), (--) = (--) + (--) + (--)
Survival (Wis), (--) = (--) + (--) + (--)
Swim (Str), (--) = (--) + (--) + (--)
Use Magic Device (*) (Cha), (--) = (--) + (--) + (--)

FEATS (Source: Race, Class, Other)
1) --- (Starting) (10)
2)
3)
4)
5)
6)
7)

RACIAL TRAITS & CLASS FEATURES (Source: Race, Class, Other)
1)
2)
3)
4)
5)
6)
7)
8)
9)
10)

CLERIC SPELLS KNOWN
0th: -- ( 1: ---, 2: ---, 3: ---, 4: --- )
1st: -- ( 1: ---, 2: --- )

LANGUAGES
1) Common
2)
3)
4)
5)
6)
7)

== GEAR == (Weight)
Weapons (Total: -- lbs)
--- (-- lbs)

Armor (Total: -- lbs)
--- (-- lbs)

Clothing (Total: -- lbs)
--- (-- lbs)

Adventuring Gear (Total: -- lbs)
--- (-- lbs)

Special Substances and Items (Total: -- lbs)
--- (-- lbs)

Tools and Skill Kits (Total: -- lbs)
--- (-- lbs)

Total Weight Carried
+ Weapons: -- lbs
+ Armor: -- lbs
+ Clothing: -- lbs
+ Adventuring Gear: -- lbs
+ Special Substances and Items: -- lbs
+ Tools and Skill Kits: -- lbs
+ Coins (50 = 1 lbs): -- lbs
= TOTAL: --- lbs

CARRYING CAPACITY (169-172)
- Light Load: --- lbs or less
- Medium Load: --- - --- lbs (max dex: __, check penalty: __, speed: __ ft, run: __)
- Heavy Load: --- - --- lbs (max dex: __, check penalty: __, speed: __ ft, run: __)
- Lift Over Head: --- lbs (1x max heavy load)
- Lift Off Ground: --- lbs (2x max heavy load)
- Drag Or Push: --- lbs (5x max heavy load)

SAVING THROWS, (Base Save) + (Ability Modifier) + (Magic Modifier) + (Misc Modifier) + (Temp Modifier)
Fortitude (Con): __ = (--) + (--) + (--) + (--) + (--)
Reflex (Dex): __ = (--) + (--) + (--) + (--) + (--)
Will (Wis): __ = (--) + (--) + (--) + (--) + (--)

MONEY
CP: ---
SP: ---
GP: ---
PP:

BACKGROUND & PHYSICAL DESCRIPTION
---
Last edited by dmw71 on Mon Jan 19, 2015 10:53 pm, edited 2 times in total.
-- Project --
Playtest: Untitled Project (1e)
-- DM --
Greyhawk Campaign: Sandbox (1e)
(Status: Archived)

User avatar
dmw71
POWAH!
POWAH!
Posts: 19605
Joined: Tue Jan 24, 2012 7:18 pm
Location: Chicago, Illinois
Contact:

Druid

#5 Post by dmw71 »

In progress...

Name: ---
Height: --'--", Weight: --- lbs
Race: ---, Size: ---, Alignment: ---

Total Levels: 1
Class (Level) ((*) = Favored class)
--- (*): (1)

ABILITY SCORES (Modifier), (Temp Adj.), (Temp Mod.)
STR: --, (--), (--), (--)
DEX: --, (--), (--), (--)
CON: --, (--), (--), (--)
INT: --, (--), (--), (--)
WIS: --, (--), (--), (--)
CHA: --, (--), (--), (--)

HIT POINTS
TOTAL: --
- Wounds: 0
= Current: --
Temporary HP: --
Non-Lethal Damage: --

ARMOR CLASS, (10) + (Armor) + (Shield) + (Dex) + (Size) + (Natural) + (Deflect) + (Misc)
TOTAL: -- = (10) + (--) + (--) + (--) + (--) + (--) + (--) + (--)
- Flat Footed AC: --
- Touch AC: --

ARMOR CLASS ITEMS, (Bonus), (Max Dex), (Check Penalty), (Spell Failure), (Weight), (Properties)
- Armor/Shield Proficiencies: Light, Medium, Heavy, Shield, Tower Shield
1) --- (--), (--), (--), (--), (-- lbs), (--)
2)
3)
4)
5)

INITIATIVE, (Dexterity Modifier) + (Misc. Modifier)
TOTAL: -- = (--) + (--)

SPEED (174: Table 7-4: Carrying Capacity and 7-5: Encumbrance Effects), (193)
- Base Feet: --' (Squares): --
- With Armor: --' (Squares): --
- Temp. Modifier: --

EXPERIENCE POINTS
- Total: 0
- Track: ---
- Needed: ---

BASE ATTACK BONUS
- Total: --

COMBAT MANEUVER BONUS (CMB) (Base Attack Bonus) + (Strength Modifier) + (Size Modifier)
TOTAL: -- = (--) + (--) + (--)

COMBAT MANEUVER DEFENSE (CMD) (10) + (Base Attack Bonus) + (Strength Modifier) + (Dexterity Modifier) + (Size Modifier)
TOTAL: -- = (10) + (--) + (--) + (--) + (--)

WEAPONS, (Attack Bonus), (Dmg S or Dmg M), (Critical), (Type), (Range), (Ammunition), (Weight)
- Weapon Proficiencies: Simple, Martial, Exotic
1) --- (--), (--), (--), (--), (--), (--), (-- lbs)
2)
3)
4)
5)

SKILLS
- Skill Ranks per Level: -- + Int modifier (--)

Skill Name (Class Skill), (*) = Trained Only, (Ability), (Total) = (Ability Mod.) + (Ranks) + (Misc. Mod.)
Acrobatics (Dex), (--) = (--) + (--) + (--)
Appraise (Int), (--) = (--) + (--) + (--)
Bluff (Cha), (--) = (--) + (--) + (--)
Climb (Str), (--) = (--) + (--) + (--)
Craft (--) (Int), (--) = (--) + (--) + (--)
Diplomacy (Cha), (--) = (--) + (--) + (--)
Disable Device (*) (Dex), (--) = (--) + (--) + (--)
Disguise (Cha), (--) = (--) + (--) + (--)
Escape Artist (Dex), (--) = (--) + (--) + (--)
Fly (Dex), (--) = (--) + (--) + (--)
Handle Animal (*) (Cha), (--) = (--) + (--) + (--)
Heal (Wis), (--) = (--) + (--) + (--)
Intimidate (Cha), (--) = (--) + (--) + (--)
Knowledge (Arcana) (*) (Int), (--) = (--) + (--) + (--)
Knowledge (Dungeoneering) (*) (Int), (--) = (--) + (--) + (--)
Knowledge (Engineering) (*) (Int), (--) = (--) + (--) + (--)
Knowledge (Geography) (*) (Int), (--) = (--) + (--) + (--)
Knowledge (History) (*) (Int), (--) = (--) + (--) + (--)
Knowledge (Local) (*) (Int), (--) = (--) + (--) + (--)
Knowledge (Nature) (*) (Int), (--) = (--) + (--) + (--)
Knowledge (Nobility) (*) (Int), (--) = (--) + (--) + (--)
Knowledge (Planes) (*) (Int), (--) = (--) + (--) + (--)
Knowledge (Religion) (*) (Int), (--) = (--) + (--) + (--)
Linguistics (*) (Int), (--) = (--) + (--) + (--)
Perception (Wis), (--) = (--) + (--) + (--)
Perform (--) (Cha), (--) = (--) + (--) + (--)
Profession (--) (*) (Wis), (--) = (--) + (--) + (--)
Ride (Dex), (--) = (--) + (--) + (--)
Sense Motive (Wis), (--) = (--) + (--) + (--)
Sleight of Hand (*) (Dex), (--) = (--) + (--) + (--)
Spellcraft (*) (Int), (--) = (--) + (--) + (--)
Stealth (Dex), (--) = (--) + (--) + (--)
Survival (Wis), (--) = (--) + (--) + (--)
Swim (Str), (--) = (--) + (--) + (--)
Use Magic Device (*) (Cha), (--) = (--) + (--) + (--)

FEATS (Source: Race, Class, Other)
1) --- (Starting) (10)
2)
3)
4)
5)
6)
7)

RACIAL TRAITS & CLASS FEATURES (Source: Race, Class, Other)
1)
2)
3)
4)
5)
6)
7)
8)
9)
10)

DRUID SPELLS KNOWN
0th: -- ( 1: ---, 2: ---, 3: ---, 4: --- )
1st: -- ( 1: ---, 2: --- )

LANGUAGES
1) Common
2)
3)
4)
5)
6)
7)

== GEAR == (Weight)
Weapons (Total: -- lbs)
--- (-- lbs)

Armor (Total: -- lbs)
--- (-- lbs)

Clothing (Total: -- lbs)
--- (-- lbs)

Adventuring Gear (Total: -- lbs)
--- (-- lbs)

Special Substances and Items (Total: -- lbs)
--- (-- lbs)

Tools and Skill Kits (Total: -- lbs)
--- (-- lbs)

Total Weight Carried
+ Weapons: -- lbs
+ Armor: -- lbs
+ Clothing: -- lbs
+ Adventuring Gear: -- lbs
+ Special Substances and Items: -- lbs
+ Tools and Skill Kits: -- lbs
+ Coins (50 = 1 lbs): -- lbs
= TOTAL: --- lbs

CARRYING CAPACITY (169-172)
- Light Load: --- lbs or less
- Medium Load: --- - --- lbs (max dex: __, check penalty: __, speed: __ ft, run: __)
- Heavy Load: --- - --- lbs (max dex: __, check penalty: __, speed: __ ft, run: __)
- Lift Over Head: --- lbs (1x max heavy load)
- Lift Off Ground: --- lbs (2x max heavy load)
- Drag Or Push: --- lbs (5x max heavy load)

SAVING THROWS, (Base Save) + (Ability Modifier) + (Magic Modifier) + (Misc Modifier) + (Temp Modifier)
Fortitude (Con): __ = (--) + (--) + (--) + (--) + (--)
Reflex (Dex): __ = (--) + (--) + (--) + (--) + (--)
Will (Wis): __ = (--) + (--) + (--) + (--) + (--)

MONEY
CP: ---
SP: ---
GP: ---
PP:

BACKGROUND & PHYSICAL DESCRIPTION
---
Last edited by dmw71 on Mon Jan 19, 2015 10:54 pm, edited 2 times in total.
-- Project --
Playtest: Untitled Project (1e)
-- DM --
Greyhawk Campaign: Sandbox (1e)
(Status: Archived)

User avatar
dmw71
POWAH!
POWAH!
Posts: 19605
Joined: Tue Jan 24, 2012 7:18 pm
Location: Chicago, Illinois
Contact:

Fighter

#6 Post by dmw71 »

In progress...

Name: ---
Height: --'--", Weight: --- lbs
Race: ---, Size: ---, Alignment: ---

Total Levels: 1
Class (Level) ((*) = Favored class)
--- (*): (1)

ABILITY SCORES (Modifier), (Temp Adj.), (Temp Mod.)
STR: --, (--), (--), (--)
DEX: --, (--), (--), (--)
CON: --, (--), (--), (--)
INT: --, (--), (--), (--)
WIS: --, (--), (--), (--)
CHA: --, (--), (--), (--)

HIT POINTS
TOTAL: --
- Wounds: 0
= Current: --
Temporary HP: --
Non-Lethal Damage: --

ARMOR CLASS, (10) + (Armor) + (Shield) + (Dex) + (Size) + (Natural) + (Deflect) + (Misc)
TOTAL: -- = (10) + (--) + (--) + (--) + (--) + (--) + (--) + (--)
- Flat Footed AC: --
- Touch AC: --

ARMOR CLASS ITEMS, (Bonus), (Max Dex), (Check Penalty), (Spell Failure), (Weight), (Properties)
- Armor/Shield Proficiencies: Light, Medium, Heavy, Shield, Tower Shield
1) --- (--), (--), (--), (--), (-- lbs), (--)
2)
3)
4)
5)

INITIATIVE, (Dexterity Modifier) + (Misc. Modifier)
TOTAL: -- = (--) + (--)

SPEED (174: Table 7-4: Carrying Capacity and 7-5: Encumbrance Effects), (193)
- Base Feet: --' (Squares): --
- With Armor: --' (Squares): --
- Temp. Modifier: --

EXPERIENCE POINTS
- Total: 0
- Track: ---
- Needed: ---

BASE ATTACK BONUS
- Total: --

COMBAT MANEUVER BONUS (CMB) (Base Attack Bonus) + (Strength Modifier) + (Size Modifier)
TOTAL: -- = (--) + (--) + (--)

COMBAT MANEUVER DEFENSE (CMD) (10) + (Base Attack Bonus) + (Strength Modifier) + (Dexterity Modifier) + (Size Modifier)
TOTAL: -- = (10) + (--) + (--) + (--) + (--)

WEAPONS, (Attack Bonus), (Dmg S or Dmg M), (Critical), (Type), (Range), (Ammunition), (Weight)
- Weapon Proficiencies: Simple, Martial, Exotic
1) --- (--), (--), (--), (--), (--), (--), (-- lbs)
2)
3)
4)
5)

SKILLS
- Skill Ranks per Level: -- + Int modifier (--)

Skill Name (Class Skill), (*) = Trained Only, (Ability), (Total) = (Ability Mod.) + (Ranks) + (Misc. Mod.)
Acrobatics (Dex), (--) = (--) + (--) + (--)
Appraise (Int), (--) = (--) + (--) + (--)
Bluff (Cha), (--) = (--) + (--) + (--)
Climb (Str), (--) = (--) + (--) + (--)
Craft (--) (Int), (--) = (--) + (--) + (--)
Diplomacy (Cha), (--) = (--) + (--) + (--)
Disable Device (*) (Dex), (--) = (--) + (--) + (--)
Disguise (Cha), (--) = (--) + (--) + (--)
Escape Artist (Dex), (--) = (--) + (--) + (--)
Fly (Dex), (--) = (--) + (--) + (--)
Handle Animal (*) (Cha), (--) = (--) + (--) + (--)
Heal (Wis), (--) = (--) + (--) + (--)
Intimidate (Cha), (--) = (--) + (--) + (--)
Knowledge (Arcana) (*) (Int), (--) = (--) + (--) + (--)
Knowledge (Dungeoneering) (*) (Int), (--) = (--) + (--) + (--)
Knowledge (Engineering) (*) (Int), (--) = (--) + (--) + (--)
Knowledge (Geography) (*) (Int), (--) = (--) + (--) + (--)
Knowledge (History) (*) (Int), (--) = (--) + (--) + (--)
Knowledge (Local) (*) (Int), (--) = (--) + (--) + (--)
Knowledge (Nature) (*) (Int), (--) = (--) + (--) + (--)
Knowledge (Nobility) (*) (Int), (--) = (--) + (--) + (--)
Knowledge (Planes) (*) (Int), (--) = (--) + (--) + (--)
Knowledge (Religion) (*) (Int), (--) = (--) + (--) + (--)
Linguistics (*) (Int), (--) = (--) + (--) + (--)
Perception (Wis), (--) = (--) + (--) + (--)
Perform (--) (Cha), (--) = (--) + (--) + (--)
Profession (--) (*) (Wis), (--) = (--) + (--) + (--)
Ride (Dex), (--) = (--) + (--) + (--)
Sense Motive (Wis), (--) = (--) + (--) + (--)
Sleight of Hand (*) (Dex), (--) = (--) + (--) + (--)
Spellcraft (*) (Int), (--) = (--) + (--) + (--)
Stealth (Dex), (--) = (--) + (--) + (--)
Survival (Wis), (--) = (--) + (--) + (--)
Swim (Str), (--) = (--) + (--) + (--)
Use Magic Device (*) (Cha), (--) = (--) + (--) + (--)

FEATS (Source: Race, Class, Other)
1) --- (Starting) (10)
2)
3)
4)
5)
6)
7)

RACIAL TRAITS & CLASS FEATURES (Source: Race, Class, Other)
1)
2)
3)
4)
5)
6)
7)
8)
9)
10)

LANGUAGES
1) Common
2)
3)
4)
5)
6)
7)

== GEAR == (Weight)
Weapons (Total: -- lbs)
--- (-- lbs)

Armor (Total: -- lbs)
--- (-- lbs)

Clothing (Total: -- lbs)
--- (-- lbs)

Adventuring Gear (Total: -- lbs)
--- (-- lbs)

Special Substances and Items (Total: -- lbs)
--- (-- lbs)

Tools and Skill Kits (Total: -- lbs)
--- (-- lbs)

Total Weight Carried
+ Weapons: -- lbs
+ Armor: -- lbs
+ Clothing: -- lbs
+ Adventuring Gear: -- lbs
+ Special Substances and Items: -- lbs
+ Tools and Skill Kits: -- lbs
+ Coins (50 = 1 lbs): -- lbs
= TOTAL: --- lbs

CARRYING CAPACITY (169-172)
- Light Load: --- lbs or less
- Medium Load: --- - --- lbs (max dex: __, check penalty: __, speed: __ ft, run: __)
- Heavy Load: --- - --- lbs (max dex: __, check penalty: __, speed: __ ft, run: __)
- Lift Over Head: --- lbs (1x max heavy load)
- Lift Off Ground: --- lbs (2x max heavy load)
- Drag Or Push: --- lbs (5x max heavy load)

SAVING THROWS, (Base Save) + (Ability Modifier) + (Magic Modifier) + (Misc Modifier) + (Temp Modifier)
Fortitude (Con): __ = (--) + (--) + (--) + (--) + (--)
Reflex (Dex): __ = (--) + (--) + (--) + (--) + (--)
Will (Wis): __ = (--) + (--) + (--) + (--) + (--)

MONEY
CP: ---
SP: ---
GP: ---
PP:

BACKGROUND & PHYSICAL DESCRIPTION
---
Last edited by dmw71 on Mon Jan 19, 2015 10:13 pm, edited 6 times in total.
-- Project --
Playtest: Untitled Project (1e)
-- DM --
Greyhawk Campaign: Sandbox (1e)
(Status: Archived)

User avatar
dmw71
POWAH!
POWAH!
Posts: 19605
Joined: Tue Jan 24, 2012 7:18 pm
Location: Chicago, Illinois
Contact:

Monk

#7 Post by dmw71 »

In progress...

Name: ---
Height: --'--", Weight: --- lbs
Race: ---, Size: ---, Alignment: ---

Total Levels: 1
Class (Level) ((*) = Favored class)
--- (*): (1)

ABILITY SCORES (Modifier), (Temp Adj.), (Temp Mod.)
STR: --, (--), (--), (--)
DEX: --, (--), (--), (--)
CON: --, (--), (--), (--)
INT: --, (--), (--), (--)
WIS: --, (--), (--), (--)
CHA: --, (--), (--), (--)

HIT POINTS
TOTAL: --
- Wounds: 0
= Current: --
Temporary HP: --
Non-Lethal Damage: --

ARMOR CLASS, (10) + (Armor) + (Shield) + (Dex) + (Size) + (Natural) + (Deflect) + (Misc)
TOTAL: -- = (10) + (--) + (--) + (--) + (--) + (--) + (--) + (--)
- Flat Footed AC: --
- Touch AC: --

ARMOR CLASS ITEMS, (Bonus), (Max Dex), (Check Penalty), (Spell Failure), (Weight), (Properties)
- Armor/Shield Proficiencies: Light, Medium, Heavy, Shield, Tower Shield
1) --- (--), (--), (--), (--), (-- lbs), (--)
2)
3)
4)
5)

INITIATIVE, (Dexterity Modifier) + (Misc. Modifier)
TOTAL: -- = (--) + (--)

SPEED (174: Table 7-4: Carrying Capacity and 7-5: Encumbrance Effects), (193)
- Base Feet: --' (Squares): --
- With Armor: --' (Squares): --
- Temp. Modifier: --

EXPERIENCE POINTS
- Total: 0
- Track: ---
- Needed: ---

BASE ATTACK BONUS
- Total: --

COMBAT MANEUVER BONUS (CMB) (Base Attack Bonus) + (Strength Modifier) + (Size Modifier)
TOTAL: -- = (--) + (--) + (--)

COMBAT MANEUVER DEFENSE (CMD) (10) + (Base Attack Bonus) + (Strength Modifier) + (Dexterity Modifier) + (Size Modifier)
TOTAL: -- = (10) + (--) + (--) + (--) + (--)

WEAPONS, (Attack Bonus), (Dmg S or Dmg M), (Critical), (Type), (Range), (Ammunition), (Weight)
- Weapon Proficiencies: Simple, Martial, Exotic
1) --- (--), (--), (--), (--), (--), (--), (-- lbs)
2)
3)
4)
5)

SKILLS
- Skill Ranks per Level: -- + Int modifier (--)

Skill Name (Class Skill), (*) = Trained Only, (Ability), (Total) = (Ability Mod.) + (Ranks) + (Misc. Mod.)
Acrobatics (Dex), (--) = (--) + (--) + (--)
Appraise (Int), (--) = (--) + (--) + (--)
Bluff (Cha), (--) = (--) + (--) + (--)
Climb (Str), (--) = (--) + (--) + (--)
Craft (--) (Int), (--) = (--) + (--) + (--)
Diplomacy (Cha), (--) = (--) + (--) + (--)
Disable Device (*) (Dex), (--) = (--) + (--) + (--)
Disguise (Cha), (--) = (--) + (--) + (--)
Escape Artist (Dex), (--) = (--) + (--) + (--)
Fly (Dex), (--) = (--) + (--) + (--)
Handle Animal (*) (Cha), (--) = (--) + (--) + (--)
Heal (Wis), (--) = (--) + (--) + (--)
Intimidate (Cha), (--) = (--) + (--) + (--)
Knowledge (Arcana) (*) (Int), (--) = (--) + (--) + (--)
Knowledge (Dungeoneering) (*) (Int), (--) = (--) + (--) + (--)
Knowledge (Engineering) (*) (Int), (--) = (--) + (--) + (--)
Knowledge (Geography) (*) (Int), (--) = (--) + (--) + (--)
Knowledge (History) (*) (Int), (--) = (--) + (--) + (--)
Knowledge (Local) (*) (Int), (--) = (--) + (--) + (--)
Knowledge (Nature) (*) (Int), (--) = (--) + (--) + (--)
Knowledge (Nobility) (*) (Int), (--) = (--) + (--) + (--)
Knowledge (Planes) (*) (Int), (--) = (--) + (--) + (--)
Knowledge (Religion) (*) (Int), (--) = (--) + (--) + (--)
Linguistics (*) (Int), (--) = (--) + (--) + (--)
Perception (Wis), (--) = (--) + (--) + (--)
Perform (--) (Cha), (--) = (--) + (--) + (--)
Profession (--) (*) (Wis), (--) = (--) + (--) + (--)
Ride (Dex), (--) = (--) + (--) + (--)
Sense Motive (Wis), (--) = (--) + (--) + (--)
Sleight of Hand (*) (Dex), (--) = (--) + (--) + (--)
Spellcraft (*) (Int), (--) = (--) + (--) + (--)
Stealth (Dex), (--) = (--) + (--) + (--)
Survival (Wis), (--) = (--) + (--) + (--)
Swim (Str), (--) = (--) + (--) + (--)
Use Magic Device (*) (Cha), (--) = (--) + (--) + (--)

FEATS (Source: Race, Class, Other)
1) --- (Starting) (10)
2)
3)
4)
5)
6)
7)

RACIAL TRAITS & CLASS FEATURES (Source: Race, Class, Other)
1)
2)
3)
4)
5)
6)
7)
8)
9)
10)

LANGUAGES
1) Common
2)
3)
4)
5)
6)
7)

== GEAR == (Weight)
Weapons (Total: -- lbs)
--- (-- lbs)

Armor (Total: -- lbs)
--- (-- lbs)

Clothing (Total: -- lbs)
--- (-- lbs)

Adventuring Gear (Total: -- lbs)
--- (-- lbs)

Special Substances and Items (Total: -- lbs)
--- (-- lbs)

Tools and Skill Kits (Total: -- lbs)
--- (-- lbs)

Total Weight Carried
+ Weapons: -- lbs
+ Armor: -- lbs
+ Clothing: -- lbs
+ Adventuring Gear: -- lbs
+ Special Substances and Items: -- lbs
+ Tools and Skill Kits: -- lbs
+ Coins (50 = 1 lbs): -- lbs
= TOTAL: --- lbs

CARRYING CAPACITY (169-172)
- Light Load: --- lbs or less
- Medium Load: --- - --- lbs (max dex: __, check penalty: __, speed: __ ft, run: __)
- Heavy Load: --- - --- lbs (max dex: __, check penalty: __, speed: __ ft, run: __)
- Lift Over Head: --- lbs (1x max heavy load)
- Lift Off Ground: --- lbs (2x max heavy load)
- Drag Or Push: --- lbs (5x max heavy load)

SAVING THROWS, (Base Save) + (Ability Modifier) + (Magic Modifier) + (Misc Modifier) + (Temp Modifier)
Fortitude (Con): __ = (--) + (--) + (--) + (--) + (--)
Reflex (Dex): __ = (--) + (--) + (--) + (--) + (--)
Will (Wis): __ = (--) + (--) + (--) + (--) + (--)

MONEY
CP: ---
SP: ---
GP: ---
PP:

BACKGROUND & PHYSICAL DESCRIPTION
---
Last edited by dmw71 on Mon Jan 19, 2015 10:13 pm, edited 1 time in total.
-- Project --
Playtest: Untitled Project (1e)
-- DM --
Greyhawk Campaign: Sandbox (1e)
(Status: Archived)

User avatar
dmw71
POWAH!
POWAH!
Posts: 19605
Joined: Tue Jan 24, 2012 7:18 pm
Location: Chicago, Illinois
Contact:

Paladin

#8 Post by dmw71 »

In progress...

Name: ---
Height: --'--", Weight: --- lbs
Race: ---, Size: ---, Alignment: ---

Total Levels: 1
Class (Level) ((*) = Favored class)
--- (*): (1)

ABILITY SCORES (Modifier), (Temp Adj.), (Temp Mod.)
STR: --, (--), (--), (--)
DEX: --, (--), (--), (--)
CON: --, (--), (--), (--)
INT: --, (--), (--), (--)
WIS: --, (--), (--), (--)
CHA: --, (--), (--), (--)

HIT POINTS
TOTAL: --
- Wounds: 0
= Current: --
Temporary HP: --
Non-Lethal Damage: --

ARMOR CLASS, (10) + (Armor) + (Shield) + (Dex) + (Size) + (Natural) + (Deflect) + (Misc)
TOTAL: -- = (10) + (--) + (--) + (--) + (--) + (--) + (--) + (--)
- Flat Footed AC: --
- Touch AC: --

ARMOR CLASS ITEMS, (Bonus), (Max Dex), (Check Penalty), (Spell Failure), (Weight), (Properties)
- Armor/Shield Proficiencies: Light, Medium, Heavy, Shield, Tower Shield
1) --- (--), (--), (--), (--), (-- lbs), (--)
2)
3)
4)
5)

INITIATIVE, (Dexterity Modifier) + (Misc. Modifier)
TOTAL: -- = (--) + (--)

SPEED (174: Table 7-4: Carrying Capacity and 7-5: Encumbrance Effects), (193)
- Base Feet: --' (Squares): --
- With Armor: --' (Squares): --
- Temp. Modifier: --

EXPERIENCE POINTS
- Total: 0
- Track: ---
- Needed: ---

BASE ATTACK BONUS
- Total: --

COMBAT MANEUVER BONUS (CMB) (Base Attack Bonus) + (Strength Modifier) + (Size Modifier)
TOTAL: -- = (--) + (--) + (--)

COMBAT MANEUVER DEFENSE (CMD) (10) + (Base Attack Bonus) + (Strength Modifier) + (Dexterity Modifier) + (Size Modifier)
TOTAL: -- = (10) + (--) + (--) + (--) + (--)

WEAPONS, (Attack Bonus), (Dmg S or Dmg M), (Critical), (Type), (Range), (Ammunition), (Weight)
- Weapon Proficiencies: Simple, Martial, Exotic
1) --- (--), (--), (--), (--), (--), (--), (-- lbs)
2)
3)
4)
5)

SKILLS
- Skill Ranks per Level: -- + Int modifier (--)

Skill Name (Class Skill), (*) = Trained Only, (Ability), (Total) = (Ability Mod.) + (Ranks) + (Misc. Mod.)
Acrobatics (Dex), (--) = (--) + (--) + (--)
Appraise (Int), (--) = (--) + (--) + (--)
Bluff (Cha), (--) = (--) + (--) + (--)
Climb (Str), (--) = (--) + (--) + (--)
Craft (--) (Int), (--) = (--) + (--) + (--)
Diplomacy (Cha), (--) = (--) + (--) + (--)
Disable Device (*) (Dex), (--) = (--) + (--) + (--)
Disguise (Cha), (--) = (--) + (--) + (--)
Escape Artist (Dex), (--) = (--) + (--) + (--)
Fly (Dex), (--) = (--) + (--) + (--)
Handle Animal (*) (Cha), (--) = (--) + (--) + (--)
Heal (Wis), (--) = (--) + (--) + (--)
Intimidate (Cha), (--) = (--) + (--) + (--)
Knowledge (Arcana) (*) (Int), (--) = (--) + (--) + (--)
Knowledge (Dungeoneering) (*) (Int), (--) = (--) + (--) + (--)
Knowledge (Engineering) (*) (Int), (--) = (--) + (--) + (--)
Knowledge (Geography) (*) (Int), (--) = (--) + (--) + (--)
Knowledge (History) (*) (Int), (--) = (--) + (--) + (--)
Knowledge (Local) (*) (Int), (--) = (--) + (--) + (--)
Knowledge (Nature) (*) (Int), (--) = (--) + (--) + (--)
Knowledge (Nobility) (*) (Int), (--) = (--) + (--) + (--)
Knowledge (Planes) (*) (Int), (--) = (--) + (--) + (--)
Knowledge (Religion) (*) (Int), (--) = (--) + (--) + (--)
Linguistics (*) (Int), (--) = (--) + (--) + (--)
Perception (Wis), (--) = (--) + (--) + (--)
Perform (--) (Cha), (--) = (--) + (--) + (--)
Profession (--) (*) (Wis), (--) = (--) + (--) + (--)
Ride (Dex), (--) = (--) + (--) + (--)
Sense Motive (Wis), (--) = (--) + (--) + (--)
Sleight of Hand (*) (Dex), (--) = (--) + (--) + (--)
Spellcraft (*) (Int), (--) = (--) + (--) + (--)
Stealth (Dex), (--) = (--) + (--) + (--)
Survival (Wis), (--) = (--) + (--) + (--)
Swim (Str), (--) = (--) + (--) + (--)
Use Magic Device (*) (Cha), (--) = (--) + (--) + (--)

FEATS (Source: Race, Class, Other)
1) --- (Starting) (10)
2)
3)
4)
5)
6)
7)

RACIAL TRAITS & CLASS FEATURES (Source: Race, Class, Other)
1)
2)
3)
4)
5)
6)
7)
8)
9)
10)

LANGUAGES
1) Common
2)
3)
4)
5)
6)
7)

== GEAR == (Weight)
Weapons (Total: -- lbs)
--- (-- lbs)

Armor (Total: -- lbs)
--- (-- lbs)

Clothing (Total: -- lbs)
--- (-- lbs)

Adventuring Gear (Total: -- lbs)
--- (-- lbs)

Special Substances and Items (Total: -- lbs)
--- (-- lbs)

Tools and Skill Kits (Total: -- lbs)
--- (-- lbs)

Total Weight Carried
+ Weapons: -- lbs
+ Armor: -- lbs
+ Clothing: -- lbs
+ Adventuring Gear: -- lbs
+ Special Substances and Items: -- lbs
+ Tools and Skill Kits: -- lbs
+ Coins (50 = 1 lbs): -- lbs
= TOTAL: --- lbs

CARRYING CAPACITY (169-172)
- Light Load: --- lbs or less
- Medium Load: --- - --- lbs (max dex: __, check penalty: __, speed: __ ft, run: __)
- Heavy Load: --- - --- lbs (max dex: __, check penalty: __, speed: __ ft, run: __)
- Lift Over Head: --- lbs (1x max heavy load)
- Lift Off Ground: --- lbs (2x max heavy load)
- Drag Or Push: --- lbs (5x max heavy load)

SAVING THROWS, (Base Save) + (Ability Modifier) + (Magic Modifier) + (Misc Modifier) + (Temp Modifier)
Fortitude (Con): __ = (--) + (--) + (--) + (--) + (--)
Reflex (Dex): __ = (--) + (--) + (--) + (--) + (--)
Will (Wis): __ = (--) + (--) + (--) + (--) + (--)

MONEY
CP: ---
SP: ---
GP: ---
PP:

BACKGROUND & PHYSICAL DESCRIPTION
---
Last edited by dmw71 on Mon Jan 19, 2015 10:13 pm, edited 1 time in total.
-- Project --
Playtest: Untitled Project (1e)
-- DM --
Greyhawk Campaign: Sandbox (1e)
(Status: Archived)

User avatar
dmw71
POWAH!
POWAH!
Posts: 19605
Joined: Tue Jan 24, 2012 7:18 pm
Location: Chicago, Illinois
Contact:

Ranger

#9 Post by dmw71 »

In progress...

Name: ---
Height: --'--", Weight: --- lbs
Race: ---, Size: ---, Alignment: ---

Total Levels: 1
Class (Level) ((*) = Favored class)
--- (*): (1)

ABILITY SCORES (Modifier), (Temp Adj.), (Temp Mod.)
STR: --, (--), (--), (--)
DEX: --, (--), (--), (--)
CON: --, (--), (--), (--)
INT: --, (--), (--), (--)
WIS: --, (--), (--), (--)
CHA: --, (--), (--), (--)

HIT POINTS
TOTAL: --
- Wounds: 0
= Current: --
Temporary HP: --
Non-Lethal Damage: --

ARMOR CLASS, (10) + (Armor) + (Shield) + (Dex) + (Size) + (Natural) + (Deflect) + (Misc)
TOTAL: -- = (10) + (--) + (--) + (--) + (--) + (--) + (--) + (--)
- Flat Footed AC: --
- Touch AC: --

ARMOR CLASS ITEMS, (Bonus), (Max Dex), (Check Penalty), (Spell Failure), (Weight), (Properties)
- Armor/Shield Proficiencies: Light, Medium, Heavy, Shield, Tower Shield
1) --- (--), (--), (--), (--), (-- lbs), (--)
2)
3)
4)
5)

INITIATIVE, (Dexterity Modifier) + (Misc. Modifier)
TOTAL: -- = (--) + (--)

SPEED (174: Table 7-4: Carrying Capacity and 7-5: Encumbrance Effects), (193)
- Base Feet: --' (Squares): --
- With Armor: --' (Squares): --
- Temp. Modifier: --

EXPERIENCE POINTS
- Total: 0
- Track: ---
- Needed: ---

BASE ATTACK BONUS
- Total: --

COMBAT MANEUVER BONUS (CMB) (Base Attack Bonus) + (Strength Modifier) + (Size Modifier)
TOTAL: -- = (--) + (--) + (--)

COMBAT MANEUVER DEFENSE (CMD) (10) + (Base Attack Bonus) + (Strength Modifier) + (Dexterity Modifier) + (Size Modifier)
TOTAL: -- = (10) + (--) + (--) + (--) + (--)

WEAPONS, (Attack Bonus), (Dmg S or Dmg M), (Critical), (Type), (Range), (Ammunition), (Weight)
- Weapon Proficiencies: Simple, Martial, Exotic
1) --- (--), (--), (--), (--), (--), (--), (-- lbs)
2)
3)
4)
5)

SKILLS
- Skill Ranks per Level: -- + Int modifier (--)

Skill Name (Class Skill), (*) = Trained Only, (Ability), (Total) = (Ability Mod.) + (Ranks) + (Misc. Mod.)
Acrobatics (Dex), (--) = (--) + (--) + (--)
Appraise (Int), (--) = (--) + (--) + (--)
Bluff (Cha), (--) = (--) + (--) + (--)
Climb (Str), (--) = (--) + (--) + (--)
Craft (--) (Int), (--) = (--) + (--) + (--)
Diplomacy (Cha), (--) = (--) + (--) + (--)
Disable Device (*) (Dex), (--) = (--) + (--) + (--)
Disguise (Cha), (--) = (--) + (--) + (--)
Escape Artist (Dex), (--) = (--) + (--) + (--)
Fly (Dex), (--) = (--) + (--) + (--)
Handle Animal (*) (Cha), (--) = (--) + (--) + (--)
Heal (Wis), (--) = (--) + (--) + (--)
Intimidate (Cha), (--) = (--) + (--) + (--)
Knowledge (Arcana) (*) (Int), (--) = (--) + (--) + (--)
Knowledge (Dungeoneering) (*) (Int), (--) = (--) + (--) + (--)
Knowledge (Engineering) (*) (Int), (--) = (--) + (--) + (--)
Knowledge (Geography) (*) (Int), (--) = (--) + (--) + (--)
Knowledge (History) (*) (Int), (--) = (--) + (--) + (--)
Knowledge (Local) (*) (Int), (--) = (--) + (--) + (--)
Knowledge (Nature) (*) (Int), (--) = (--) + (--) + (--)
Knowledge (Nobility) (*) (Int), (--) = (--) + (--) + (--)
Knowledge (Planes) (*) (Int), (--) = (--) + (--) + (--)
Knowledge (Religion) (*) (Int), (--) = (--) + (--) + (--)
Linguistics (*) (Int), (--) = (--) + (--) + (--)
Perception (Wis), (--) = (--) + (--) + (--)
Perform (--) (Cha), (--) = (--) + (--) + (--)
Profession (--) (*) (Wis), (--) = (--) + (--) + (--)
Ride (Dex), (--) = (--) + (--) + (--)
Sense Motive (Wis), (--) = (--) + (--) + (--)
Sleight of Hand (*) (Dex), (--) = (--) + (--) + (--)
Spellcraft (*) (Int), (--) = (--) + (--) + (--)
Stealth (Dex), (--) = (--) + (--) + (--)
Survival (Wis), (--) = (--) + (--) + (--)
Swim (Str), (--) = (--) + (--) + (--)
Use Magic Device (*) (Cha), (--) = (--) + (--) + (--)

FEATS (Source: Race, Class, Other)
1) --- (Starting) (10)
2)
3)
4)
5)
6)
7)

RACIAL TRAITS & CLASS FEATURES (Source: Race, Class, Other)
1)
2)
3)
4)
5)
6)
7)
8)
9)
10)

LANGUAGES
1) Common
2)
3)
4)
5)
6)
7)

== GEAR == (Weight)
Weapons (Total: -- lbs)
--- (-- lbs)

Armor (Total: -- lbs)
--- (-- lbs)

Clothing (Total: -- lbs)
--- (-- lbs)

Adventuring Gear (Total: -- lbs)
--- (-- lbs)

Special Substances and Items (Total: -- lbs)
--- (-- lbs)

Tools and Skill Kits (Total: -- lbs)
--- (-- lbs)

Total Weight Carried
+ Weapons: -- lbs
+ Armor: -- lbs
+ Clothing: -- lbs
+ Adventuring Gear: -- lbs
+ Special Substances and Items: -- lbs
+ Tools and Skill Kits: -- lbs
+ Coins (50 = 1 lbs): -- lbs
= TOTAL: --- lbs

CARRYING CAPACITY (169-172)
- Light Load: --- lbs or less
- Medium Load: --- - --- lbs (max dex: __, check penalty: __, speed: __ ft, run: __)
- Heavy Load: --- - --- lbs (max dex: __, check penalty: __, speed: __ ft, run: __)
- Lift Over Head: --- lbs (1x max heavy load)
- Lift Off Ground: --- lbs (2x max heavy load)
- Drag Or Push: --- lbs (5x max heavy load)

SAVING THROWS, (Base Save) + (Ability Modifier) + (Magic Modifier) + (Misc Modifier) + (Temp Modifier)
Fortitude (Con): __ = (--) + (--) + (--) + (--) + (--)
Reflex (Dex): __ = (--) + (--) + (--) + (--) + (--)
Will (Wis): __ = (--) + (--) + (--) + (--) + (--)

MONEY
CP: ---
SP: ---
GP: ---
PP:

BACKGROUND & PHYSICAL DESCRIPTION
---
Last edited by dmw71 on Mon Jan 19, 2015 10:13 pm, edited 1 time in total.
-- Project --
Playtest: Untitled Project (1e)
-- DM --
Greyhawk Campaign: Sandbox (1e)
(Status: Archived)

User avatar
dmw71
POWAH!
POWAH!
Posts: 19605
Joined: Tue Jan 24, 2012 7:18 pm
Location: Chicago, Illinois
Contact:

Rogue

#10 Post by dmw71 »

In progress...

Name: ---
Height: --'--", Weight: --- lbs
Race: ---, Size: ---, Alignment: ---

Total Levels: 1
Class (Level) ((*) = Favored class)
--- (*): (1)

ABILITY SCORES (Modifier), (Temp Adj.), (Temp Mod.)
STR: --, (--), (--), (--)
DEX: --, (--), (--), (--)
CON: --, (--), (--), (--)
INT: --, (--), (--), (--)
WIS: --, (--), (--), (--)
CHA: --, (--), (--), (--)

HIT POINTS
TOTAL: --
- Wounds: 0
= Current: --
Temporary HP: --
Non-Lethal Damage: --

ARMOR CLASS, (10) + (Armor) + (Shield) + (Dex) + (Size) + (Natural) + (Deflect) + (Misc)
TOTAL: -- = (10) + (--) + (--) + (--) + (--) + (--) + (--) + (--)
- Flat Footed AC: --
- Touch AC: --

ARMOR CLASS ITEMS, (Bonus), (Max Dex), (Check Penalty), (Spell Failure), (Weight), (Properties)
- Armor/Shield Proficiencies: Light, Medium, Heavy, Shield, Tower Shield
1) --- (--), (--), (--), (--), (-- lbs), (--)
2)
3)
4)
5)

INITIATIVE, (Dexterity Modifier) + (Misc. Modifier)
TOTAL: -- = (--) + (--)

SPEED (174: Table 7-4: Carrying Capacity and 7-5: Encumbrance Effects), (193)
- Base Feet: --' (Squares): --
- With Armor: --' (Squares): --
- Temp. Modifier: --

EXPERIENCE POINTS
- Total: 0
- Track: ---
- Needed: ---

BASE ATTACK BONUS
- Total: --

COMBAT MANEUVER BONUS (CMB) (Base Attack Bonus) + (Strength Modifier) + (Size Modifier)
TOTAL: -- = (--) + (--) + (--)

COMBAT MANEUVER DEFENSE (CMD) (10) + (Base Attack Bonus) + (Strength Modifier) + (Dexterity Modifier) + (Size Modifier)
TOTAL: -- = (10) + (--) + (--) + (--) + (--)

WEAPONS, (Attack Bonus), (Dmg S or Dmg M), (Critical), (Type), (Range), (Ammunition), (Weight)
- Weapon Proficiencies: Simple, Martial, Exotic
1) --- (--), (--), (--), (--), (--), (--), (-- lbs)
2)
3)
4)
5)

SKILLS
- Skill Ranks per Level: -- + Int modifier (--)

Skill Name (Class Skill), (*) = Trained Only, (Ability), (Total) = (Ability Mod.) + (Ranks) + (Misc. Mod.)
Acrobatics (Dex), (--) = (--) + (--) + (--)
Appraise (Int), (--) = (--) + (--) + (--)
Bluff (Cha), (--) = (--) + (--) + (--)
Climb (Str), (--) = (--) + (--) + (--)
Craft (--) (Int), (--) = (--) + (--) + (--)
Diplomacy (Cha), (--) = (--) + (--) + (--)
Disable Device (*) (Dex), (--) = (--) + (--) + (--)
Disguise (Cha), (--) = (--) + (--) + (--)
Escape Artist (Dex), (--) = (--) + (--) + (--)
Fly (Dex), (--) = (--) + (--) + (--)
Handle Animal (*) (Cha), (--) = (--) + (--) + (--)
Heal (Wis), (--) = (--) + (--) + (--)
Intimidate (Cha), (--) = (--) + (--) + (--)
Knowledge (Arcana) (*) (Int), (--) = (--) + (--) + (--)
Knowledge (Dungeoneering) (*) (Int), (--) = (--) + (--) + (--)
Knowledge (Engineering) (*) (Int), (--) = (--) + (--) + (--)
Knowledge (Geography) (*) (Int), (--) = (--) + (--) + (--)
Knowledge (History) (*) (Int), (--) = (--) + (--) + (--)
Knowledge (Local) (*) (Int), (--) = (--) + (--) + (--)
Knowledge (Nature) (*) (Int), (--) = (--) + (--) + (--)
Knowledge (Nobility) (*) (Int), (--) = (--) + (--) + (--)
Knowledge (Planes) (*) (Int), (--) = (--) + (--) + (--)
Knowledge (Religion) (*) (Int), (--) = (--) + (--) + (--)
Linguistics (*) (Int), (--) = (--) + (--) + (--)
Perception (Wis), (--) = (--) + (--) + (--)
Perform (--) (Cha), (--) = (--) + (--) + (--)
Profession (--) (*) (Wis), (--) = (--) + (--) + (--)
Ride (Dex), (--) = (--) + (--) + (--)
Sense Motive (Wis), (--) = (--) + (--) + (--)
Sleight of Hand (*) (Dex), (--) = (--) + (--) + (--)
Spellcraft (*) (Int), (--) = (--) + (--) + (--)
Stealth (Dex), (--) = (--) + (--) + (--)
Survival (Wis), (--) = (--) + (--) + (--)
Swim (Str), (--) = (--) + (--) + (--)
Use Magic Device (*) (Cha), (--) = (--) + (--) + (--)

FEATS (Source: Race, Class, Other)
1) --- (Starting) (10)
2)
3)
4)
5)
6)
7)

RACIAL TRAITS & CLASS FEATURES (Source: Race, Class, Other)
1)
2)
3)
4)
5)
6)
7)
8)
9)
10)

LANGUAGES
1) Common
2)
3)
4)
5)
6)
7)

== GEAR == (Weight)
Weapons (Total: -- lbs)
--- (-- lbs)

Armor (Total: -- lbs)
--- (-- lbs)

Clothing (Total: -- lbs)
--- (-- lbs)

Adventuring Gear (Total: -- lbs)
--- (-- lbs)

Special Substances and Items (Total: -- lbs)
--- (-- lbs)

Tools and Skill Kits (Total: -- lbs)
--- (-- lbs)

Total Weight Carried
+ Weapons: -- lbs
+ Armor: -- lbs
+ Clothing: -- lbs
+ Adventuring Gear: -- lbs
+ Special Substances and Items: -- lbs
+ Tools and Skill Kits: -- lbs
+ Coins (50 = 1 lbs): -- lbs
= TOTAL: --- lbs

CARRYING CAPACITY (169-172)
- Light Load: --- lbs or less
- Medium Load: --- - --- lbs (max dex: __, check penalty: __, speed: __ ft, run: __)
- Heavy Load: --- - --- lbs (max dex: __, check penalty: __, speed: __ ft, run: __)
- Lift Over Head: --- lbs (1x max heavy load)
- Lift Off Ground: --- lbs (2x max heavy load)
- Drag Or Push: --- lbs (5x max heavy load)

SAVING THROWS, (Base Save) + (Ability Modifier) + (Magic Modifier) + (Misc Modifier) + (Temp Modifier)
Fortitude (Con): __ = (--) + (--) + (--) + (--) + (--)
Reflex (Dex): __ = (--) + (--) + (--) + (--) + (--)
Will (Wis): __ = (--) + (--) + (--) + (--) + (--)

MONEY
CP: ---
SP: ---
GP: ---
PP:

BACKGROUND & PHYSICAL DESCRIPTION
---
Last edited by dmw71 on Mon Jan 19, 2015 10:14 pm, edited 2 times in total.
-- Project --
Playtest: Untitled Project (1e)
-- DM --
Greyhawk Campaign: Sandbox (1e)
(Status: Archived)

User avatar
dmw71
POWAH!
POWAH!
Posts: 19605
Joined: Tue Jan 24, 2012 7:18 pm
Location: Chicago, Illinois
Contact:

Sorcerer

#11 Post by dmw71 »

In progress...

Name: ---
Height: --'--", Weight: --- lbs
Race: ---, Size: ---, Alignment: ---

Total Levels: 1
Class (Level) ((*) = Favored class)
--- (*): (1)

ABILITY SCORES (Modifier), (Temp Adj.), (Temp Mod.)
STR: --, (--), (--), (--)
DEX: --, (--), (--), (--)
CON: --, (--), (--), (--)
INT: --, (--), (--), (--)
WIS: --, (--), (--), (--)
CHA: --, (--), (--), (--)

HIT POINTS
TOTAL: --
- Wounds: 0
= Current: --
Temporary HP: --
Non-Lethal Damage: --

ARMOR CLASS, (10) + (Armor) + (Shield) + (Dex) + (Size) + (Natural) + (Deflect) + (Misc)
TOTAL: -- = (10) + (--) + (--) + (--) + (--) + (--) + (--) + (--)
- Flat Footed AC: --
- Touch AC: --

ARMOR CLASS ITEMS, (Bonus), (Max Dex), (Check Penalty), (Spell Failure), (Weight), (Properties)
- Armor/Shield Proficiencies: Light, Medium, Heavy, Shield, Tower Shield
1) --- (--), (--), (--), (--), (-- lbs), (--)
2)
3)
4)
5)

INITIATIVE, (Dexterity Modifier) + (Misc. Modifier)
TOTAL: -- = (--) + (--)

SPEED (174: Table 7-4: Carrying Capacity and 7-5: Encumbrance Effects), (193)
- Base Feet: --' (Squares): --
- With Armor: --' (Squares): --
- Temp. Modifier: --

EXPERIENCE POINTS
- Total: 0
- Track: ---
- Needed: ---

BASE ATTACK BONUS
- Total: --

COMBAT MANEUVER BONUS (CMB) (Base Attack Bonus) + (Strength Modifier) + (Size Modifier)
TOTAL: -- = (--) + (--) + (--)

COMBAT MANEUVER DEFENSE (CMD) (10) + (Base Attack Bonus) + (Strength Modifier) + (Dexterity Modifier) + (Size Modifier)
TOTAL: -- = (10) + (--) + (--) + (--) + (--)

WEAPONS, (Attack Bonus), (Dmg S or Dmg M), (Critical), (Type), (Range), (Ammunition), (Weight)
- Weapon Proficiencies: Simple, Martial, Exotic
1) --- (--), (--), (--), (--), (--), (--), (-- lbs)
2)
3)
4)
5)

SKILLS
- Skill Ranks per Level: -- + Int modifier (--)

Skill Name (Class Skill), (*) = Trained Only, (Ability), (Total) = (Ability Mod.) + (Ranks) + (Misc. Mod.)
Acrobatics (Dex), (--) = (--) + (--) + (--)
Appraise (Int), (--) = (--) + (--) + (--)
Bluff (Cha), (--) = (--) + (--) + (--)
Climb (Str), (--) = (--) + (--) + (--)
Craft (--) (Int), (--) = (--) + (--) + (--)
Diplomacy (Cha), (--) = (--) + (--) + (--)
Disable Device (*) (Dex), (--) = (--) + (--) + (--)
Disguise (Cha), (--) = (--) + (--) + (--)
Escape Artist (Dex), (--) = (--) + (--) + (--)
Fly (Dex), (--) = (--) + (--) + (--)
Handle Animal (*) (Cha), (--) = (--) + (--) + (--)
Heal (Wis), (--) = (--) + (--) + (--)
Intimidate (Cha), (--) = (--) + (--) + (--)
Knowledge (Arcana) (*) (Int), (--) = (--) + (--) + (--)
Knowledge (Dungeoneering) (*) (Int), (--) = (--) + (--) + (--)
Knowledge (Engineering) (*) (Int), (--) = (--) + (--) + (--)
Knowledge (Geography) (*) (Int), (--) = (--) + (--) + (--)
Knowledge (History) (*) (Int), (--) = (--) + (--) + (--)
Knowledge (Local) (*) (Int), (--) = (--) + (--) + (--)
Knowledge (Nature) (*) (Int), (--) = (--) + (--) + (--)
Knowledge (Nobility) (*) (Int), (--) = (--) + (--) + (--)
Knowledge (Planes) (*) (Int), (--) = (--) + (--) + (--)
Knowledge (Religion) (*) (Int), (--) = (--) + (--) + (--)
Linguistics (*) (Int), (--) = (--) + (--) + (--)
Perception (Wis), (--) = (--) + (--) + (--)
Perform (--) (Cha), (--) = (--) + (--) + (--)
Profession (--) (*) (Wis), (--) = (--) + (--) + (--)
Ride (Dex), (--) = (--) + (--) + (--)
Sense Motive (Wis), (--) = (--) + (--) + (--)
Sleight of Hand (*) (Dex), (--) = (--) + (--) + (--)
Spellcraft (*) (Int), (--) = (--) + (--) + (--)
Stealth (Dex), (--) = (--) + (--) + (--)
Survival (Wis), (--) = (--) + (--) + (--)
Swim (Str), (--) = (--) + (--) + (--)
Use Magic Device (*) (Cha), (--) = (--) + (--) + (--)

FEATS (Source: Race, Class, Other)
1) --- (Starting) (10)
2)
3)
4)
5)
6)
7)

RACIAL TRAITS & CLASS FEATURES (Source: Race, Class, Other)
1)
2)
3)
4)
5)
6)
7)
8)
9)
10)

SORCERER SPELLS KNOWN
0th: -- ( 1: ---, 2: ---, 3: ---, 4: --- )
1st: -- ( 1: ---, 2: --- )

LANGUAGES
1) Common
2)
3)
4)
5)
6)
7)

== GEAR == (Weight)
Weapons (Total: -- lbs)
--- (-- lbs)

Armor (Total: -- lbs)
--- (-- lbs)

Clothing (Total: -- lbs)
--- (-- lbs)

Adventuring Gear (Total: -- lbs)
--- (-- lbs)

Special Substances and Items (Total: -- lbs)
--- (-- lbs)

Tools and Skill Kits (Total: -- lbs)
--- (-- lbs)

Total Weight Carried
+ Weapons: -- lbs
+ Armor: -- lbs
+ Clothing: -- lbs
+ Adventuring Gear: -- lbs
+ Special Substances and Items: -- lbs
+ Tools and Skill Kits: -- lbs
+ Coins (50 = 1 lbs): -- lbs
= TOTAL: --- lbs

CARRYING CAPACITY (169-172)
- Light Load: --- lbs or less
- Medium Load: --- - --- lbs (max dex: __, check penalty: __, speed: __ ft, run: __)
- Heavy Load: --- - --- lbs (max dex: __, check penalty: __, speed: __ ft, run: __)
- Lift Over Head: --- lbs (1x max heavy load)
- Lift Off Ground: --- lbs (2x max heavy load)
- Drag Or Push: --- lbs (5x max heavy load)

SAVING THROWS, (Base Save) + (Ability Modifier) + (Magic Modifier) + (Misc Modifier) + (Temp Modifier)
Fortitude (Con): __ = (--) + (--) + (--) + (--) + (--)
Reflex (Dex): __ = (--) + (--) + (--) + (--) + (--)
Will (Wis): __ = (--) + (--) + (--) + (--) + (--)

MONEY
CP: ---
SP: ---
GP: ---
PP:

BACKGROUND & PHYSICAL DESCRIPTION
---
Last edited by dmw71 on Mon Jan 19, 2015 10:55 pm, edited 2 times in total.
-- Project --
Playtest: Untitled Project (1e)
-- DM --
Greyhawk Campaign: Sandbox (1e)
(Status: Archived)

User avatar
dmw71
POWAH!
POWAH!
Posts: 19605
Joined: Tue Jan 24, 2012 7:18 pm
Location: Chicago, Illinois
Contact:

Wizard

#12 Post by dmw71 »

In progress...

Name: ---
Height: --'--", Weight: --- lbs
Race: ---, Size: ---, Alignment: ---

Total Levels: 1
Class (Level) ((*) = Favored class)
--- (*): (1)

ABILITY SCORES (Modifier), (Temp Adj.), (Temp Mod.)
STR: --, (--), (--), (--)
DEX: --, (--), (--), (--)
CON: --, (--), (--), (--)
INT: --, (--), (--), (--)
WIS: --, (--), (--), (--)
CHA: --, (--), (--), (--)

HIT POINTS
TOTAL: --
- Wounds: 0
= Current: --
Temporary HP: --
Non-Lethal Damage: --

ARMOR CLASS, (10) + (Armor) + (Shield) + (Dex) + (Size) + (Natural) + (Deflect) + (Misc)
TOTAL: -- = (10) + (--) + (--) + (--) + (--) + (--) + (--) + (--)
- Flat Footed AC: --
- Touch AC: --

ARMOR CLASS ITEMS, (Bonus), (Max Dex), (Check Penalty), (Spell Failure), (Weight), (Properties)
- Armor/Shield Proficiencies: Light, Medium, Heavy, Shield, Tower Shield
1) --- (--), (--), (--), (--), (-- lbs), (--)
2)
3)
4)
5)

INITIATIVE, (Dexterity Modifier) + (Misc. Modifier)
TOTAL: -- = (--) + (--)

SPEED (174: Table 7-4: Carrying Capacity and 7-5: Encumbrance Effects), (193)
- Base Feet: --' (Squares): --
- With Armor: --' (Squares): --
- Temp. Modifier: --

EXPERIENCE POINTS
- Total: 0
- Track: ---
- Needed: ---

BASE ATTACK BONUS
- Total: --

COMBAT MANEUVER BONUS (CMB) (Base Attack Bonus) + (Strength Modifier) + (Size Modifier)
TOTAL: -- = (--) + (--) + (--)

COMBAT MANEUVER DEFENSE (CMD) (10) + (Base Attack Bonus) + (Strength Modifier) + (Dexterity Modifier) + (Size Modifier)
TOTAL: -- = (10) + (--) + (--) + (--) + (--)

WEAPONS, (Attack Bonus), (Dmg S or Dmg M), (Critical), (Type), (Range), (Ammunition), (Weight)
- Weapon Proficiencies: Simple, Martial, Exotic
1) --- (--), (--), (--), (--), (--), (--), (-- lbs)
2)
3)
4)
5)

SKILLS
- Skill Ranks per Level: -- + Int modifier (--)

Skill Name (Class Skill), (*) = Trained Only, (Ability), (Total) = (Ability Mod.) + (Ranks) + (Misc. Mod.)
Acrobatics (Dex), (--) = (--) + (--) + (--)
Appraise (Int), (--) = (--) + (--) + (--)
Bluff (Cha), (--) = (--) + (--) + (--)
Climb (Str), (--) = (--) + (--) + (--)
Craft (--) (Int), (--) = (--) + (--) + (--)
Diplomacy (Cha), (--) = (--) + (--) + (--)
Disable Device (*) (Dex), (--) = (--) + (--) + (--)
Disguise (Cha), (--) = (--) + (--) + (--)
Escape Artist (Dex), (--) = (--) + (--) + (--)
Fly (Dex), (--) = (--) + (--) + (--)
Handle Animal (*) (Cha), (--) = (--) + (--) + (--)
Heal (Wis), (--) = (--) + (--) + (--)
Intimidate (Cha), (--) = (--) + (--) + (--)
Knowledge (Arcana) (*) (Int), (--) = (--) + (--) + (--)
Knowledge (Dungeoneering) (*) (Int), (--) = (--) + (--) + (--)
Knowledge (Engineering) (*) (Int), (--) = (--) + (--) + (--)
Knowledge (Geography) (*) (Int), (--) = (--) + (--) + (--)
Knowledge (History) (*) (Int), (--) = (--) + (--) + (--)
Knowledge (Local) (*) (Int), (--) = (--) + (--) + (--)
Knowledge (Nature) (*) (Int), (--) = (--) + (--) + (--)
Knowledge (Nobility) (*) (Int), (--) = (--) + (--) + (--)
Knowledge (Planes) (*) (Int), (--) = (--) + (--) + (--)
Knowledge (Religion) (*) (Int), (--) = (--) + (--) + (--)
Linguistics (*) (Int), (--) = (--) + (--) + (--)
Perception (Wis), (--) = (--) + (--) + (--)
Perform (--) (Cha), (--) = (--) + (--) + (--)
Profession (--) (*) (Wis), (--) = (--) + (--) + (--)
Ride (Dex), (--) = (--) + (--) + (--)
Sense Motive (Wis), (--) = (--) + (--) + (--)
Sleight of Hand (*) (Dex), (--) = (--) + (--) + (--)
Spellcraft (*) (Int), (--) = (--) + (--) + (--)
Stealth (Dex), (--) = (--) + (--) + (--)
Survival (Wis), (--) = (--) + (--) + (--)
Swim (Str), (--) = (--) + (--) + (--)
Use Magic Device (*) (Cha), (--) = (--) + (--) + (--)

FEATS (Source: Race, Class, Other)
1) --- (Starting) (10)
2)
3)
4)
5)
6)
7)

RACIAL TRAITS & CLASS FEATURES (Source: Race, Class, Other)
1)
2)
3)
4)
5)
6)
7)
8)
9)
10)

WIZARD SPELLS KNOWN
0th: -- ( 1: ---, 2: ---, 3: ---, 4: --- )
1st: -- ( 1: ---, 2: --- )

LANGUAGES
1) Common
2)
3)
4)
5)
6)
7)

== GEAR == (Weight)
Weapons (Total: -- lbs)
--- (-- lbs)

Armor (Total: -- lbs)
--- (-- lbs)

Clothing (Total: -- lbs)
--- (-- lbs)

Adventuring Gear (Total: -- lbs)
--- (-- lbs)

Special Substances and Items (Total: -- lbs)
--- (-- lbs)

Tools and Skill Kits (Total: -- lbs)
--- (-- lbs)

Total Weight Carried
+ Weapons: -- lbs
+ Armor: -- lbs
+ Clothing: -- lbs
+ Adventuring Gear: -- lbs
+ Special Substances and Items: -- lbs
+ Tools and Skill Kits: -- lbs
+ Coins (50 = 1 lbs): -- lbs
= TOTAL: --- lbs

CARRYING CAPACITY (169-172)
- Light Load: --- lbs or less
- Medium Load: --- - --- lbs (max dex: __, check penalty: __, speed: __ ft, run: __)
- Heavy Load: --- - --- lbs (max dex: __, check penalty: __, speed: __ ft, run: __)
- Lift Over Head: --- lbs (1x max heavy load)
- Lift Off Ground: --- lbs (2x max heavy load)
- Drag Or Push: --- lbs (5x max heavy load)

SAVING THROWS, (Base Save) + (Ability Modifier) + (Magic Modifier) + (Misc Modifier) + (Temp Modifier)
Fortitude (Con): __ = (--) + (--) + (--) + (--) + (--)
Reflex (Dex): __ = (--) + (--) + (--) + (--) + (--)
Will (Wis): __ = (--) + (--) + (--) + (--) + (--)

MONEY
CP: ---
SP: ---
GP: ---
PP:

BACKGROUND & PHYSICAL DESCRIPTION
---
Last edited by dmw71 on Mon Jan 19, 2015 10:55 pm, edited 2 times in total.
-- Project --
Playtest: Untitled Project (1e)
-- DM --
Greyhawk Campaign: Sandbox (1e)
(Status: Archived)

User avatar
dmw71
POWAH!
POWAH!
Posts: 19605
Joined: Tue Jan 24, 2012 7:18 pm
Location: Chicago, Illinois
Contact:

Generic

#13 Post by dmw71 »

Name: ---
Height: --'--", Weight: --- lbs
Race: ---, Size: ---, Alignment: ---

Total Levels: 1
Class (Level) ((*) = Favored class)
--- (*): (1)

ABILITY SCORES (Modifier), (Temp Adj.), (Temp Mod.)
STR: --, (--), (--), (--)
DEX: --, (--), (--), (--)
CON: --, (--), (--), (--)
INT: --, (--), (--), (--)
WIS: --, (--), (--), (--)
CHA: --, (--), (--), (--)

HIT POINTS
TOTAL: --
- Wounds: 0
= Current: --
Temporary HP: --
Non-Lethal Damage: --

ARMOR CLASS, (10) + (Armor) + (Shield) + (Dex) + (Size) + (Natural) + (Deflect) + (Misc)
TOTAL: -- = (10) + (--) + (--) + (--) + (--) + (--) + (--) + (--)
- Flat Footed AC: --
- Touch AC: --

ARMOR CLASS ITEMS, (Bonus), (Max Dex), (Check Penalty), (Spell Failure), (Weight), (Properties)
- Armor/Shield Proficiencies: Light, Medium, Heavy, Shield, Tower Shield
1) --- (--), (--), (--), (--), (-- lbs), (--)
2)
3)
4)
5)

INITIATIVE, (Dexterity Modifier) + (Misc. Modifier)
TOTAL: -- = (--) + (--)

SPEED (174: Table 7-4: Carrying Capacity and 7-5: Encumbrance Effects), (193)
- Base Feet: --' (Squares): --
- With Armor: --' (Squares): --
- Temp. Modifier: --

EXPERIENCE POINTS
- Total: 0
- Track: ---
- Needed: ---

BASE ATTACK BONUS
- Total: --

COMBAT MANEUVER BONUS (CMB) (Base Attack Bonus) + (Strength Modifier) + (Size Modifier)
TOTAL: -- = (--) + (--) + (--)

COMBAT MANEUVER DEFENSE (CMD) (10) + (Base Attack Bonus) + (Strength Modifier) + (Dexterity Modifier) + (Size Modifier)
TOTAL: -- = (10) + (--) + (--) + (--) + (--)

WEAPONS, (Attack Bonus), (Dmg S or Dmg M), (Critical), (Type), (Range), (Ammunition), (Weight)
- Weapon Proficiencies: Simple, Martial, Exotic
1) --- (--), (--), (--), (--), (--), (--), (-- lbs)
2)
3)
4)
5)

SKILLS
- Skill Ranks per Level: -- + Int modifier (--)

Skill Name (Class Skill), (*) = Trained Only, (Ability), (Total) = (Ability Mod.) + (Ranks) + (Misc. Mod.)
Acrobatics (Dex), (--) = (--) + (--) + (--)
Appraise (Int), (--) = (--) + (--) + (--)
Bluff (Cha), (--) = (--) + (--) + (--)
Climb (Str), (--) = (--) + (--) + (--)
Craft (--) (Int), (--) = (--) + (--) + (--)
Diplomacy (Cha), (--) = (--) + (--) + (--)
Disable Device (*) (Dex), (--) = (--) + (--) + (--)
Disguise (Cha), (--) = (--) + (--) + (--)
Escape Artist (Dex), (--) = (--) + (--) + (--)
Fly (Dex), (--) = (--) + (--) + (--)
Handle Animal (*) (Cha), (--) = (--) + (--) + (--)
Heal (Wis), (--) = (--) + (--) + (--)
Intimidate (Cha), (--) = (--) + (--) + (--)
Knowledge (Arcana) (*) (Int), (--) = (--) + (--) + (--)
Knowledge (Dungeoneering) (*) (Int), (--) = (--) + (--) + (--)
Knowledge (Engineering) (*) (Int), (--) = (--) + (--) + (--)
Knowledge (Geography) (*) (Int), (--) = (--) + (--) + (--)
Knowledge (History) (*) (Int), (--) = (--) + (--) + (--)
Knowledge (Local) (*) (Int), (--) = (--) + (--) + (--)
Knowledge (Nature) (*) (Int), (--) = (--) + (--) + (--)
Knowledge (Nobility) (*) (Int), (--) = (--) + (--) + (--)
Knowledge (Planes) (*) (Int), (--) = (--) + (--) + (--)
Knowledge (Religion) (*) (Int), (--) = (--) + (--) + (--)
Linguistics (*) (Int), (--) = (--) + (--) + (--)
Perception (Wis), (--) = (--) + (--) + (--)
Perform (--) (Cha), (--) = (--) + (--) + (--)
Profession (--) (*) (Wis), (--) = (--) + (--) + (--)
Ride (Dex), (--) = (--) + (--) + (--)
Sense Motive (Wis), (--) = (--) + (--) + (--)
Sleight of Hand (*) (Dex), (--) = (--) + (--) + (--)
Spellcraft (*) (Int), (--) = (--) + (--) + (--)
Stealth (Dex), (--) = (--) + (--) + (--)
Survival (Wis), (--) = (--) + (--) + (--)
Swim (Str), (--) = (--) + (--) + (--)
Use Magic Device (*) (Cha), (--) = (--) + (--) + (--)

FEATS (Source: Race, Class, Other)
1) --- (Starting) (10)
2)
3)
4)
5)
6)
7)

RACIAL TRAITS & CLASS FEATURES (Source: Race, Class, Other)
1)
2)
3)
4)
5)
6)
7)
8)
9)
10)

LANGUAGES
1) Common
2)
3)
4)
5)
6)
7)

== GEAR == (Weight)
Weapons (Total: -- lbs)
--- (-- lbs)

Armor (Total: -- lbs)
--- (-- lbs)

Clothing (Total: -- lbs)
--- (-- lbs)

Adventuring Gear (Total: -- lbs)
--- (-- lbs)

Special Substances and Items (Total: -- lbs)
--- (-- lbs)

Tools and Skill Kits (Total: -- lbs)
--- (-- lbs)

Total Weight Carried
+ Weapons: -- lbs
+ Armor: -- lbs
+ Clothing: -- lbs
+ Adventuring Gear: -- lbs
+ Special Substances and Items: -- lbs
+ Tools and Skill Kits: -- lbs
+ Coins (50 = 1 lbs): -- lbs
= TOTAL: --- lbs

CARRYING CAPACITY (169-172)
- Light Load: --- lbs or less
- Medium Load: --- - --- lbs (max dex: __, check penalty: __, speed: __ ft, run: __)
- Heavy Load: --- - --- lbs (max dex: __, check penalty: __, speed: __ ft, run: __)
- Lift Over Head: --- lbs (1x max heavy load)
- Lift Off Ground: --- lbs (2x max heavy load)
- Drag Or Push: --- lbs (5x max heavy load)

SAVING THROWS, (Base Save) + (Ability Modifier) + (Magic Modifier) + (Misc Modifier) + (Temp Modifier)
Fortitude (Con): __ = (--) + (--) + (--) + (--) + (--)
Reflex (Dex): __ = (--) + (--) + (--) + (--) + (--)
Will (Wis): __ = (--) + (--) + (--) + (--) + (--)

MONEY
CP: ---
SP: ---
GP: ---
PP:

BACKGROUND & PHYSICAL DESCRIPTION
---
-- Project --
Playtest: Untitled Project (1e)
-- DM --
Greyhawk Campaign: Sandbox (1e)
(Status: Archived)

Post Reply

Return to “Dave's Pathfinder Game”